Puh. 0201 664 214 | sähköposti info@oleline.fi

Apu aina lähelläsi

Vaikka NetBaron®-sovellukset ovat helppokäyttöisiä, koulutamme kaikki järjestelmän käyttäjät heti käyttöönottovaiheessa. Silti eteesi voi joskus tulla pulma. Älä huolehdi, sillä tilitoimistosi lisäksi meidän ylpeydenaiheemme, markkinoiden parhaaksi koettu tukipalvelumme, on yhteyshenkilösi tukena ongelmatilanteissa.

Asiakastuki auttaa

NetBaron®-sovellusten käyttöönotto käy ketterästi, sillä ohjelmat ovat loogisia ja helppokäyttöisiä. Räätälöimme käyttöönoton yrityksellesi ja varmistamme, että perustoiminnot tulevat käyttäjillenne tutuiksi. Tarjoamme lisäkoulutusta myös kaikkien yksittäisten sovellusten monipuolisten ominaisuuksien hyödyntämiseksi. Tarvittaessa nimeämme käyttöönottovaiheeseen projektipäällikön, joka varmistaa, että langat pysyvät käsissä ja järjestelmän hyödyntäminen voi yrityksessäsi alkaa heti tehokkaasti.

Asiakastukeen suoraan järjestelmästä

Sovelluksiin on integroitu sisäinen palautejärjestelmä, jolla voit milloin tahansa suoraan sovelluksesta jättää tukipyynnön, kehitysidean tai toimintahäiriöilmoituksen asiakastukeemme. Vastaamme tukipyyntöihisi arkisin kello 8–16 ja ratkaisemme tarpeesi parhaalla mahdollisella tavalla. Tarvittaessa siirrämme tekniset murheet sovellustoimittajan tutkittavaksi ja ratkaistavaksi.

Missään tilanteessa et siis jää ongelmasi kanssa yksin. Sinun ei tarvitse tuntea sovellusten teknisiä ratkaisuja ja koodien kiemuroita. Asiantuntijamme kyllä auttavat.

Tukipalvelun yhteystiedot:

(LINKKI TUKIPALVELUUN)

 

Ota yhteyttä tukeemme!

Tukipalvelumme yhteystiedot: