Puh. 0201 664 214 | sähköposti info@oleline.fi

Palvelukonsepti, joka toimii

OLE-palvelukonsepti lähtee asiakkaan tarpeista. Tilitoimistosi koosta riippumatta pystyt tarjoamaan monipuolista ja nykyaikaista palvelua, jota asiakkaasi etsii.

Sähköiset työkalut varmistavat, että taloushallinto on ajan tasalla ja päätökset perustuvat todelliseen tietoon.

OLE-palvelukonseptin taustalla on vuosien kehitystyö. Sen ytimenä on asiakkaan tarpeista lähtevä NetBaron®-järjestelmä, joka räätälöidään aina tarpeen mukaan. Sinä ja asiakkaasi elätte samassa järjestelmässä reaaliajassa ja tieto kulkee.

Apunasi taloushallinnon tuotteistetut palvelupaketit

Keskeisenä apunasi ovat valmiiksi tuotteistetut taloushallinnon palvelupaketit OLE Huoleton, OLE Tehokas ja KirjanpitoHelposti. Nousemalla vähintään Hopea-tason kumppaniksi saat käyttöoikeuden OLE-palvelukonseptiin ja nämä paketit käyttöösi.

OLE Huoleton ja OLE Tehokas ovat sähköisen taloushallinnon palvelupaketteja, joissa toimit asiakkaan kanssa yhteistyössä SaaS-ympäristössä.

OLE Huoleton yhdessä asiakkaan käyttöön ottamien sovellusratkaisujen kanssa tekee taloushallinnosta helppoa ja vaivatonta. Päivittäisen taloushallinnon palvelussa pidät asiakkaasi reskontrat reaaliajassa ajan tasalla.

OLE Tehokas on vastaava kuukausittainen palvelu, jossa asiakkaasi saa käyttöönsä NetBaronin® taloushallinnon sovellukset ostolaskujen vastaanottamiseen ja myyntilaskujen sähköiseen lähettämiseen. Asiakkaasi huolehtii itse reskontrasta, mutta kirjanpitäjä hoitaa kirjanpidon ja kuukausittain tehtävät viranomaisilmoitukset.

Pienen yrityksen kirjanpito hoituu sähköisenä KirjanpitoHelposti-konseptilla, joka on vastaus perinteiseen, kuukausittaiseen kirjanpitopalveluun. Kaikissa näissä palvelumalleissa pääset eroon kuittipinoista, voit ottaa kuitit vastaan mobiililaitteista, tiliöinti toimii itseoppivasti ja asiakkaasi saa tiliotteet helposti sähköisinä. Ilman isoja investointeja voit nostaa tilitoimistosi palvelutason nykyajan vaatimusten tasolle.

Tarjousten tekeminen ei ole koskaan ollut näin helppoa

Sähköiset toimintamallit muuttavat työtäsi ja sen hinnoittelua. Alalla yleisesti käytössä olleet aika- ja vientiperusteiset hinnoittelumallit eivät ole enää tätä päivää.

Sinun kannattaakin keskittyä rutiinien automatisointiin ja palvelusi sisällön laajentamiseen. Ratkaisuna ovat arvoperusteiset palvelupaketit, joiden avulla pystyt palvelemaan asiakkaitasi entistä paremmin! Tähän saat OLE-verkoston kumppanina valmiit mallit.

OLE-palvelukonseptiin sisältyy tarjoustyökalu, jolla palvelupakettien kuukausi- tai vuosihinta on helppo määrittää. Työkalun avulla saat valmiit, OLE-konseptin ja -brändin mukaiset tarjoukset tulostettua asiakkaalle. OLE-palvelut hinnoitellaan kiinteällä kuukausihinnalla tai palvelulle lasketaan vuosihinta-arvio. Hinnoittelumallin ja -konseptin avulla voit parantaa toimistosi tuottavuutta ja toimintasi katetta. Ja mikä parasta: kaiken tämän lisäksi sinulle jää enemmän aikaa palvella asiakkaitasi entistä paremmin. Älä siis enää käytä yhtään ylimääräistä aikaasi tarjousten laskemiseen.

Liittymällä OLE Online-tilitoimistoverkostoon saat käyttöösi myös muut järjestelmän laajat ominaisuudet. Kumppanuudesta on siis selkeää etua!

 

 

Ne neljä arvoa

OLE Online -palvelumalli rakentuu neljän arvon ympärille: 

  1. Läheisyys – Jokainen OLE Online-tilitoimisto on itsenäinen yritys, joka toimii asiakkaan läheisenä ja luotettavana yhteistyökumppanina.
  2. Asiakaslähtöisyys – Konseptimme helpottaa sinun ja asiakkaittesi elämää. Kokonaisuus rakennetaan aina todellisen tarpeen mukaan.
  3. Tehokkuus – Sähköiset työkalut ja niitä tukeva asiantuntijapalvelumme tehostavat sinun ja asiakkaittesi prosesseja. Kaikille jää enemmän aikaa keskittyä ydinosaamiseensa.
  4. Monipuolisuus – Yhteistyöverkostomme monipuolinen asiantuntemus ja resurssit mahdollistavat kattavan palvelutarjonnan, jolla pystyt vastaamaan asiakkaan tarpeisiin myös muuttuvissa tilanteissa.

Olipa toimistosi sitten iso tai pieni, palvelusi laadusta et voi tinkiä. OLE-konsepti antaa sinulle työkalut, joilla varmistat palvelujesi kattavuuden ja pidät asiakkaasi tyytyväisenä.