Tukipalvelumme auttaa

NetBaron®-toiminnanohjausjärjestelmä on helppokäyttöinen ja koulutamme kaikki järjestelmän käyttäjät heti käyttöönottovaiheessa. Jos eteesi tulee myöhemmin pulma, älä huolehdi, sillä markkinoiden parhaaksi koettu tukipalvelumme on yhteyshenkilösi tukena ongelmatilanteissa.

NetBaron®-järjestelmän käyttöönotto käy ketterästi, sillä ohjelmat ovat loogisia ja helppokäyttöisiä. Räätälöimme käyttöönoton yrityksellesi ja varmistamme, että perustoiminnot tulevat käyttäjillenne tutuiksi. Nimeämme käyttöönottovaiheeseen projektipäällikön, joka varmistaa, että langat pysyvät käsissä ja järjestelmän hyödyntäminen voi yrityksessäsi alkaa heti tehokkaasti.

Tarjoamme lisäkoulutusta myös kaikkien yksittäisten sovellusten monipuolisten ominaisuuksien hyödyntämiseksi.

Tukipalveluun suoraan järjestelmästä

Sovelluksiin on integroitu sisäinen palautejärjestelmä, jolla voit milloin tahansa suoraan sovelluksesta jättää tukipyynnön, kehitysidean tai toimintahäiriöilmoituksen asiakastukeemme. Vastaamme tukipyyntöihisi arkisin kello 8–16 ja ratkaisemme tarpeesi parhaalla mahdollisella tavalla.

Tukipyynnön lähettäminen

Lue ensin ohje vihreän kysymysmerkin takaa. Jos et löydä vastausta, keskustele tiimisi kanssa tilanteesta, sillä vastaus voi olla lähempänä kuin luuletkaan.

Jos nämä toimet eivät auttaneet, lähetä tukipyyntö kirjekuvakkeen kautta. Jos et pääse tietokoneellasi OLEn palvelimelle, lähetä sähköpostia.

Jos et pysty lähettämään sähköpostia, voi laajakaistayhteytesi olla poikki. Tarkasta asia IT-tuestasi tai laajakaistasi palveluntarjoajalta.

 

Ota yhteyttä tukeemme!

Mikäli olet jo NetBaron®-käyttäjä, pyydämme käyttämään NetBaron®-sovelluksen kirje-kuvaketta yhteydenotoissa.

Jätä yhteydenottopyyntö tästä.

tuki@netbaron.fi
p. 0600 302 112 (arkisin 8-16)
1,98 €/min + mpm/pvm
Sähköiset etätukipalvelut 2 €/min