NetBaron kärkipaikoilla Taloushallintoliiton ohjelmistokyselyssä

24.04.2020

NetBaron on tilitoimistojen parissa käytettävien ohjelmistojen kärkeä, kun tarkastellaan Taloushallintoliiton joulukuussa 2019 toteuttamaa kyselyä.

 

 

Kyselyyn valikoitui NetBaronin lisäksi 14 muuta ohjelmistoa, ja siihen vastasi yhteensä 2 066 tilitoimistoammattilaista ympäri Suomen. Kyselyn tulokset julkaistiin Tilitoimistossa-lehdessä, joka ilmestyi 2.4.2020.

Kyselyssä pyydettiin tietoa siitä, mitä ohjelmistoa tilitoimistossa käytetään, yleisarvosanaa ohjelmistosta sekä arvosanaa ohjelmiston viidestä keskeisestä osa-alueesta: helppokäyttöisyydestä, työskentelyn tehokkuudesta, raporttien joustavuudesta, ohjelmiston yhteiskäytöstä sekä tukipalvelun riittävyydestä.

Ohjelmiston käyttäjiä pyydettiin antamaan ohjelmalle yleisarvosana asteikolla 1 – 5. Myös ohjelmiston osa-alueiden osalta käytettiin arvosana-asteikkoa 1 – 5, jolloin osa-alueella menestymistä kuvaavasta väittämästä voitiin olla 1 = täysin eri mieltä – 5 = täysin samaa mieltä.

Vertailun kärkipaikoilla yleisarvosanassa ja asiakaspalvelussa

Kyselyn kaikilla osa-alueilla NetBaronille annettu numeerinen arvio oli väliltä 3,9 – 4,1. Suhteessa muihin ohjelmistoihin sijoituimme jokaisella tutkimuksen osa-alueella viiden parhaimman annetun numeerisen arvion saaneiden joukkoon.

Ohjelmistolle annettu yleisarvosana sijoitti meidät jaetulle toiselle sijalle arvosanalla 4,0. Asiakastukipalveluiden osalta sijoituimme kunniakkaasti kolmannelle sijalle arvosanalla 3,9.

Tehokas ja helppokäyttöinen ohjelmisto

Ohjelmiston käytön helppous ja tehokkuus ovat mittareita, jotka kuvaavat hyvin ohjelmiston toimivuutta tilitoimiston arjessa. Ohjelmistomme sijoittui työskentelyn tehokkuudessa jaetulle toiselle sijalle arvosanalla 4,1. Ohjelmiston helppokäyttöisyydestä saimme viidenneksi parhaan annetun numeerisen arvion, vahvan keskiarvon 4,0.

Asiakkaamme asiakasta palveleva ohjelmisto

Ohjelmistojen suoriutumista tilitoimiston ja heidän asiakkaansa välisessä työskentelyssä mitattiin raporttien joustavuudella ja ohjelmiston yhteiskäytön mahdollisuuksilla. Raporttien tuottamisen joustavuuden osalta sijoituimme jaetulle ensimmäiselle sijalle (arvosana 3,9) ja ohjelmiston yhteiskäytön mahdollistamisen osalta toiselle sijalle arvosanalla 4.1.

Taloushallintoliiton toteuttamasta kyselystä ja sen tuloksista voit lukea lisää Tilitoimistossa-verkkojulkaisusta.

Keräämme palautetta jatkuvasti

Sijoittumisemme asiakastuki-osiossa on linjassa myös joulukuussa 2019 NetBaronin teettämän asiakastyytyväisyyskyselyn kanssa, jossa saimme kiitosta henkilöstömme asiantuntemuksesta ja asiakaspalvelumme kehityksestä.

Haluamme omalta osaltamme kiittää kaikkia tutkimukseen osallistuneita ja erityisesti niitä, ketkä ovat antaneet oman arvionsa NetBaronin ominaisuuksia.

Saatu palaute auttaa meitä kehittämään palveluamme ja sovellusperheemme ominaisuuksia yhä edelleen. Otammekin mielellämme jatkuvasti palautetta vastaan esimerkiksi NetBaronin sisäänrakennetulla yhteydenottolomakkeella.  

Kiinnostuitko NetBaronista?

Haluaisitko liittyä tyytyväisten asiakkaidemme joukkoon? NetBaron®-sovellusperhe toimii yhden kirjauksen periaatteella ja tiedot ovat helposti hyödynnettävissä sovellusten välillä. Tutustu Talous-Baronin ominaisuuksiin täällä.

Jos olet kiinnostunut ottamaan NetBaron-sovellusperheen tuotteen yrityksesi käyttöön, ota yhteyttä myynti@netbaron.fi tai soita meille numeroon 029 000 9015. Keskustelemme kanssasi mielellämme keinoista, joilla NetBaron voi tehostaa yrityksesi toiminnanohjausta.